Pomoc

Na stronach pomocy opisaliśmy działanie naszego Sklepu. Znajdziesz tu informacje, które pozwolą Ci poczuć się w Megamedii pewnie i swobodnie się poruszać.


Dla nowych Klientów
  • Jak poruszać się po Sklepie?
Oferta naszego sklepu jest podzielona na pięć głównych Działów: AGD wolnostojące, AGD do zabudowy, AGD drobne, RTV, Car Audio i Foto. Działy dzielą się na kilka Grup, a te z kolei na Kategorie.

Po wejściu do sklepu znajdziesz się na stronie startowej. W środkowej części ekranu przedstawione są w formie graficznej najważniejsze Grupy produktów, które znajdują się w naszym sklepie poukładane zgodnie z przynależnością do poszczególnych Działów.

W górnej części ekranu znajduje się główne menu naszego sklepu, które umożliwia bezpośrednie wejście do poszczególnych kategorii produktów, wybierając odpowiedni Dział, Grupę i Kategorię. Korzystając z tego menu można również wybrać produkty jednego Producenta. Jeśli chcesz przejść do danej Kategorii lub Producenta (marki), kliknij odpowiedni przycisk głównego menu.

Znajdujące się w naszej ofercie produkty, należące do wybranej Kategorii, są wyświetlane w formie tabeli w oknie wyświetleń poniżej głównego menu. W tabeli tej przedstawione są najważniejsze informacje nt. produktów w wybranej kategorii: nazwa producenta, symbol produktu, jego najważniejsze parametry lub krótki opis, cena, oraz dodatkowe informacje w postaci ikon np. o tym, że produkt jest nowością, objęty jest promocją lub należy do grupy "top sellers". Na końcu tabeli znajdują się ikony wykonawcze umożliwiające porównanie produktów, negocjację ceny lub dodanie do koszyka.

Tabela wyświetleń może być indywidualnie konfigurowana przez użytkownika, który może wybrać inne interesujące go parametry do wyświetlania i porównania, korzystając z naszego systemu doboru produktów "MegaEkspert".

Możesz również znajdować poszukiwane produkty korzystając z menu Producent. Po wybraniu właściwego Działu i Producenta (marki handlowej) przedstawiamy podstawowe informacje o danej marce oraz wszystkie Kategorie, w których znajdują się wyroby danej marki. Wchodząc dalej do wybranej Kategorii przedstawiona jest skrócona lista produktów należących do danej marki.

Po kliknięciu na wybrany produkt w oknie wyświetleń pojawia się dokładny opis techniczny produktu, wraz ze zdjęciami, naszą ceną i ceną sugerowaną przez producenta, czasem realizacji, wysokością opłaty za dostawę i ewentualnie opłaty recyklingowej, oraz dodatkowymi informacjami (nowość, top, promocja). W tym miejscu można już dokonać zakupu dodając "do koszyka", porównać z innym produktem, zapytać o lepszą cenę naciskając "negocjuj", zadać dowolne pytanie naszym konsulantom dot, tego produktu, oraz obliczyć wysokość rat.

Pod głównym menu, z lewej strony masz do dyspozycji wyszukiwarkę, za pomocą której łatwo i szybko odszukasz interesujące Cię produkty bez konieczności poszukiwania ich w menu kategorii. Można tu wpisać symbol produktu, bądź jedo fragment. System przeszuka bazę danych produktów i wyświetli produkty zawierające wpisane znaki. Lista wyszukanych pozycji może być bardzo długa, dlatego żeby ją ograniczyć warto skorzystać z dodatkowych możliwości "wyszukiwania zaawansowego". Umożliwia ono poszukiwanie w określonych obszarach, oraz zawężenie możliwości wyboru do określonego Działu/Grupy/Kategorii i/lub Producenta, a także nowości, promocji, topów i obniżek.

Pod wyszukiwarką, po lewej stronie znajdują się elementy związane z Twoimi zakupami. Pierwszy z nich "Twój koszyk" zawiera produkty, które chcesz zakupić. W "Koszyku negocjacji" przechowywane są produkty, na które możemy zaproponować w danym momencie lepszą cenę. Dotyczy to m.in. zamówień o większej wartości, większej ilości, oraz produktów niektórych marek. Pod koszykami wymienione są Działy naszego Sklepu oraz pokazana Grupa i Kategoria, w której się aktuanie znajdujesz.

Niżej z lewej strony przedstawiamy inne Sklepy należące do Grupy Handlowej Megamedia: Megamajster, Armaland i Dzieciniec wraz z Działami tych sklepów. Z tego miejsca możesz bardzo łatwo przejść do tych sklepów, uzupełniając zakupy dokonywane w Megamedii - np. dokupując armaturę, potrzebne narzędzie, bądź zabawkę.

Jeszcze niżej znajduje się przegląd wszystkich produktów ostatnio przez Ciebie oglądanych. Dzięki temu możesz łatwo do nich powrócić bez ponownego wyszukiwania.

Pomiędzy głównym menu a oknem wyświetleń znajduje się menu tekstowe, w którym znajdują się informacje o firmie, warunkach zakupu, ratach, pomoc, oraz dane teleadresowe.

Poniżej okna wyświetleń znajduje się dodatkowe menu producentów, które umożliwia poszukiwanie produktów wg. marki.

Po prawej stronie okna wyswietleń prezentujemy listę najważniejszych promocji dostępnych aktuanie w naszym sklepie, oraz listy bestsellerów (topów). Listy te w każdym momencie pokazują promocje i "topy" należące do danego Działu, grupy, kategorii i marki, którą aktualnie przegląda użytkownik naszego sklepu. Mogą też stanowić dla niego cenną podpowiedź i pomoc w znalezieniu najbardziej atrakcyjnej oferty. Gorąco zachęcamy do przeglądania tych list.

  • Rejestracja Klienta
Możesz się zarejestrować zaraz po "wejściu" do sklepu, przed rozpoczęciem zakupów. Aby tego dokonać kliknij przycisk "Panel Klienta" znajdujący się z lewej strony tuż pod wyszukiwarką. Otworzy się wówczas zakładka "Twoje dane" na której znajdują się okna "Logowanie" dla użytkowników już zarejestrowanych i "Rejestracja" dla nowych użytkowników.

Po zarejestrowaniu otrzymasz osobiste konto, na którym będą przechowywane Twoje dane osobowe i adresowe, oraz informacje o Twoich zakupach, negocjacjach oraz produktach niezakupionych ale dodanych wcześniej do koszyka.

Za każdym razem wchodząc do sklepu warto się zarejestrować - jeśli tym razem nie zdecydujesz się na zakup, a zarejestrowałeś się i masz w bazie naszych klientów własne konto, przy kolejnej wizycie w sklepie zostaniesz rozpoznany przez nasz system i nie będziesz musiał podawać swoich danych przystępując do negocjacji. Ponadto będziesz miał pełny dostęp do historii swoich zakupów, negocjacji, a także ostatnio oglądanych produktów.

  • Jak kupować?
Jeśli znajdziesz interesujący Cię towar możesz od razu dokonać zakupu klikając ikonkę koszyka, znajdującą się na końcu linii danego produktu w tabeli wyświetleń. Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się wybranemu towarowi, kliknij jego symbol lub zdjęcia. Wówczas w polu wyświetleń pojawią się szczegółowe informacje na jego temat: dodatkowe zdjęcia produktu, pełny opis techniczny, nasza cena, cena sugerowana przez producenta, możliwość negocjacji ceny, zadania pytania, kalkulator rat, informacje o dostępności i koszcie dostawy, dodatkowe uwagi, opinie użytkowników o produkcie, oraz ikony top, nowość i promocja.

W chwili składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie swoich danych osobowych niezbędnych do zawarcia transakcji kupna-sprzedaży i wystawienia faktury za zakupiony towar. Od momentu rejestracji wszystkie informacje o Tobie i Twoich zakupach są chronione.

  • Jak negocjować?
Zarówno z tabeli produktów, jak i z okna danego produktu można rozpocząć negocjacje z handlowcami naszego sklepu poprzez naciśnięcie ikony z młotkiem lub klawisza "Negocjuj!". Rozwija się wówczas pole negocjacji, do którego, o ile nie zalogowałeś się wcześniej, należy wpisać podstawowe dane (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon), podać swoją propozycję ceny oraz ewentualne uwagi i nacisnąć klawisz "Negocjuj!".

Zachęcamy do wpisywania dokładnych danych kontaktowych: zarówno telefonu, jak i adresu e-mail. Dzięki temu nasi handlowcy łatwiej i szybciej będą mogli się skontaktować i w ten sposób uzgodnić warunki transakcji. Negocjacje można również przeprowadzić telefonicznie. Wówczas dane osobiste i handlowe należy podać naszemu pracownikowi, który za Ciebie wypełni formularze.

Negocjacje dotyczą zakupów złożonych z kilku produktów o łącznej wartości większej niż 5000zł i mogą dotyczyć zarówno cen samych produktów, jak i warunków i kosztów dostawy innych niż określone standardowo w regulaminie, a w niektórych przypadkac zaproponujemy atrakcyjny prezent. Jest to ogólna zasada, od której jednak mogą wystąpić odstępstwa w przypadku niektórych producentów. Im większa jest wartość zamówienia, tym więcej możesz od nas otrzymać.

W przypadku niektórych produktów i marek handlowych, negocjować można już od znacznie niższej wartości: od 500 lub od 1000zł. Ponadto każde zakupy większej ilości produktów jdnego rodzaju, nawet jeśli są to produkty o mniejszej wartości. Należy jednak pamiętać, że nasze ceny początkowe są już mocno zaniżone, a dalsze możliwości udzialania rabatów są ograniczone ceną zakupu sprzętu.

Jeśli propozycję złożono w godzinach pracy Działu Handlowego gwarantujemy, że odpowiedzi udzielimy jeszcze w ciągu najbliższych 2 godzin. Jeśli propozycję złożono wieczorem lub podczas weekendu odpowiemy na nią do południa następnego dnia roboczego. Jesli akceptujesz cenę zaproponowaną przez naszego konsultanta możesz przenieść zawartość koszyka negocjacji do koszyka zamówienia i sfinalizować zakupy.

  • Jak sfinalizować zakupy?
Jeśli akceptujesz cenę towaru przedstawioną w oknie wyświetleń, lub cenę zaproponowaną przez naszego konsultanta w negocjacjach, a wybrane przez Ciebie produkty znajdują się już w koszyku zamówień możesz rozpocząć finalizację zamówienia. Przejdziesz wówczas na strony, gdzie poprosimy Cię kolejno: o podanie danych osobowych (dokończenie rejestracji), oraz danych adresowych do faktury i do wysyłki. Jeśli wcześniej podawałeś już nam inne adresy możesz wybierać korzystając ze swojej książki adresowej.

Po zakończeniu wpisywania danych osobowych wciśnij przycisk "dalej" ukaże się strona, prezentująca zawartość Twojego zamówienia (możesz w tym miejscu jeszcze zmienić np. ilość sztuk danego produktu). Następnie, korzystając z przycisku "płacę", przejdziesz na stronę, na której należy określić sposób zapłaty - wybierając jedną z opcji:
- za pobraniem (płatne kurierowi przy odbiorze przesyłki),
- przelewem (przedpłata na podstawie faktury pro-forma),
- kartą płatniczą lub kredytową,
- kredyt ratalny.

Wybierając formę płatności pamiętaj, że płacąc za zamówiony towar przelewem, płacisz mniej! Jednocześnie nie ma to żadnego wpływu na bezpieczeństwo Twojej przesyłki: zawsze możesz ją reklamować, jeśli uległaby uszkodzeniu podczas transportu, spisując w obecności kuriera odpowiedni formularz reklamacji, bądź też zwrócić towar jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań - wówczas my zwrócimy Ci pieniądze przelewem na konto.

Po przejściu tych formalności i wysłaniu do nas zamówienia wystarczy czekać na jego realizację. O terminie dostawy powiadomimy Cię telefonicznie lub przez e-mail. O stanie realizacji wszystkich Twoich zamówień dowiesz się, przeglądając historię Twoich zakupów.

  • Ochrona danych osobowych, gwarancja całkowitego bezpieczeństwa
Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych, jakie są obecnie dostępne. Stosowanym przez nas protokołem transmisji zapewniającym bezpieczeństwo przesyłania danych w Internecie jest protokół SSL (Secure Socket Layer v3). Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki klienta i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu. Informacja wysyłana z serwera do klienta jest również kodowana, a po 'osiągnięciu celu' dekodowana.

SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnianie i zapewnienie integralności wiadomości. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną WWW następuje ustalenie kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką na komputerze klienta a serwerem sklepu. Zarówno uzgadnianie kluczy, jak i sama transmisja jest bardzo trudna do złamania. Po połączeniu się z bezpieczną stroną WWW użytkownik jest o tym informowany.

Kolejnym elementem zapewniającym bezpieczeństwo przekazanych nam informacji jest organizacja przechowywania przez nas danych osobowych i danych o kartach kredytowych. Są one zapisane na serwerze, do którego nie można dostać się z Internetu - na wydzielonym koncie, z kontrolowanym dostępem dla ograniczonej liczby osób.

Panel Klienta

  • Twoje dane
Przy pierwszej rejestracji otrzymujesz osobiste konto, na którym będą przechowywane Twoje dane osobowe i informacje o Twoich zakupach. Wchodząc na Panel Klienta musisz najpierw się zalogować, lub, jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zarejestrować się.

  • Jeśli nie pamiętasz hasła
Najczęściej Twoim loginem jest Twój adres e-mail. Jeśli nie pamiętasz, pod jakim hasłem się zarejestrowałeś, masz trzy możliwości:

1. Możesz rozwiązać ten problem on-line - wpisując swój adres e-mail i wciskająć przycisk nie pamiętam hasła. Otrzymasz wówczas mailem informację od nas z hasłem.
2. Możesz skontaktować się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta 0-801 700 125 lub (71) 780 7700 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godz. od 9:00-15:00. Obecne są wówczas osoby uprawnione przez administratora bezpieczeństwa informacji do przeglądania danych osobowych naszych klientów. Na Twoją prośbę nadamy Ci nowe hasło i będziesz mógł odzyskać dostęp do konta.
3. Możesz także zarejestrować się jako nowy klient (jednak w tym przypadku tracisz dostęp do historii Twoich zakupów i negocjacji i nie możesz uzyskać informacji o realizacji poprzedniego zamówienia).

  • Książka adresowa
Wszystkie podawane przez Ciebie adresy są przechowawane w naszej bazie danych. Dokonując kolejnych zakupów nie musisz za każdym razem podawać innych adresów do faktur, do wysyłki, nawet jeśli w przeszłości każda Twoja wysyłka była kierowana pod inny adres, a faktura była wystawiana na inny podmiot. Wystarczy, że przy kolejnym zamówieniu wybierzesz właściwe adresy z poprzednio zarejestrowanych. Oczywiście możesz też bez ograniczeń dodawać nowe adresy.

  • Twoje zakupy
W naszej bazie danych przechowywana jest historia wszystkich Twoich zakupów. Podczas każdej wizyty w naszym Sklepie możesz sprawdzić, w jakiej fazie realizacji znajduje się Twoje obecne zamówienie i listę zamówień zrealizowanych.

  • Twoje negocjacje
W naszej bazie danych przechowywujemy również historię wszystkich Twoich negocjacji. Możesz przeglądać i porównywać wszystkie produkty i zestawy, którymi byłeś zainteresowany w przeszłości, nawet jeśli nie doszło do finalizacji zamówienia.

  • Twój koszyk
W dowolnym momencie możesz przeglądać zawartość koszyka, dodawać i usuwać z niego produkty. Stanowi on dla Ciebie swoistą przechowalnię, w której możesz przechowywać wybrane produkty zanim podejmiesz ostateczną decyzję o zakupie. Czas przechowywania produktów w koszyku nie jest określony, jednak z uwagi na zmienność oferty u naszych dostawców niektóre produkty z czasem mogą stać się niedostępne (np. w przypadku usunięcia ich z oferty lub zmiany cen). Dodanie produktów do koszyka nie powoduje ich rezerwacji dla klienta - rezerwacji takiej można dokonać tylko składając zamówienie.

Nasza oferta

  • Prezentacja towarów
W naszej ofercie znajduje się sprzęt AGD (wolnostojący, do zabudowy i drobny), sprzęt RTV (telewizory, kina domowe, hi-fi, kolumny, drobne audio, i car audio), cyfrowy sprzęt fotograficzny (aparaty, kamery i akcesoria) oraz armatura kuchenna i łazienkowa i urządzenia techniki grzewczej, a także elektronarzędzia.

Na stronach prezentujemy kompletne oferty handlowe większości obecnych na polskim rynku producentów i dystrybutorów. Oferyjemy tylko produkty renomowanych marek, wysokiej jakości, dla których producent zapewnia bardzo dobre warunki serwisowe.

Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz przyjrzeć się dokładnie każdemu produktowi. Wszystko starannie opisujemy, podajemy naszą cenę, termin realizacji zamówienia i koszt dostawy. Oprócz symbolu i nazwy znajdziesz informacje o producencie oraz szczegółowe dane techniczne i użytkowe. Prezentujemy zdjęcia, rysunki montażowe, umieszczamy informacje o promocjach.

Jeśli pragniesz uzyskać jakiekolwiek dodatkowe informacje nt. produktów wykręć numer naszej infolinii 0-801 700 125, lub inny numer wskazany w oknie informacyjnym Call Center na naszej stronie. Codziennie wzbogacamy listę towarów i asortyment. Na bieżąco uzupełniamy informacje o sprzedawanych produktach. Często uaktualniamy nasze ceny, aby oferta Megamedii była zawsze najlepsza na polskim rynku! Zapraszamy do częstych odwiedzin.

  • Atrakcyjne ceny
Oferujemy ceny znacznie niższe od średnich rynkowych. Na naszych stronach, obok ceny, po której towar można w kupić Megamedii, informujemy także o cenie detalicznej sugerowanej przez producenta, która jest ceną katalogową często spotykaną w punktach sprzedaży detalicznej w Polsce. Mamy nadzieję, że informacja o tym, ile mniej więcej kosztuje towar w sklepach detalicznych, będzie ważną wskazówką przy decyzji o zakupie.

Mimo bardzo atrakcyjnych cen oferujemy możliwość uzyskania dodatkowego upustu na każdy towar znajdujący się w ofercie naszego sklepu. Dzwoniąc do handlowca lub wypełniając formularz negocjacji, możesz uzyskać jeszcze lepsze warunki cenowe lub darmową dostawę towarów o niższej wartości. Im więcej kupujesz, tym więcej możesz od nas uzyskać. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, starając się zaoferować najlepsze z możliwych warunki.

Negocjowanie cen

  • Przez e-mail
Wypełniając pole negocjacji cen możesz uzyskać dodatkowy upust i w rezultacie najlepszą cenę możliwą do osiągnięcia. Po rozwinięciu pola negocjacji podaj swoje dane kontaktowe (nie musisz podawać danych jeśli jesteś zarejestrowanym klientem naszego sklepu i się załogowałeś) i zaproponuj swoją cenę.

Oprócz ceny możesz zaproponować jeszcze inne, szczególne i niestandardowe warunki związane z realizacją zamówienia wpisując je w polu "uwagi". Gwarantujemy, że Twoja propozycja nie pozostanie bez odpowiedzi. Zwrotną wiadomość e-mail otrzymasz od nas w ciągu 2 godzin jeśli przyslesz ją w godzinach naszej pracy, a jeśli Twoja propozycja wpłynęła do nas poza godzinami pracy, odpowiemy na nią najpóźniej do południa następnego dnia roboczego.

Jeżeli zaproponowane przez nas warunki spełnią Twoje oczekiwania, będziesz mógł od razu przystąpić do realizacji zamówienia, przenosząc produkty z Koszyka negocjacji do Koszyka zamówienia. Złożone w ten sposób zamówienie uwzględni wszystkie warunki ustalone pomiędzy nami.

W przypadku gdy przedstawione przez Ciebie propozycje będą wymagały dodatkowych wyjaśnień skontaktuje się z Tobą nasz handlowiec. Niestety, ze względu na bardzo niskie marże naszego sklepu, ceny nie wszystkich produktów mogą być negocjowalne.

  • Telefonicznie
Negocjacje możesz podjąć również telefonicznie, kontaktując się z naszym konsultantem. Tę formę negocjacji polecamy zwłaszcza osobom, które chciałyby uzyskać od nas natychmiastową odpowiedź, lub chciałyby uzyskać dodatkowe informacje nt. parametrów produktu lub sposobu realizacji dostawy, bądź też nie mają dostępu do poczty e-mail.

W takim przypadku nasz konsultant postara się wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z produktami i pomoże Ci dokonać wyboru właściwego towaru. Jednocześnie przedstawi najlepsze z możliwych warunki cenowe, jakie możemy zaproponować w danej chwili. Na podstawie znajomości wielkości zamówienie zaproponuje też najbardziej korzystny sposób dostawy i płatności.

Konsultant wypełni za Ciebie formularz zamówienia, wpisze wszelkie dane niezbędne do prawidłowej realizacji dostawy i wystawienia faktury. Nasi konsultanci pozostają do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00, a w soboty w godz. od 9:00-15:00 pod ulgowym numerem telefonu 801 700 125, stacjonarnym (71) 780 7700 lub (71) 780 7777.

  • Poczta głosowa
Jeśli nasza infolinia pozostaje chwilowo zajęta możesz pozostawić wiadomość głosową z prośbą o oddzwonienie, podając markę i symbol interesującego Cię produktu, swoje nazwisko i nr telefonu, a nasz handlowiec oddzwoni do Ciebie niezwłocznie po odsłuchaniu Twojej wiadomości.

  • Call-Back
Jeśli chciałbyś, aby to nasz konsultant skontaktował się z Tobą telefonicznie w dowolnym określonym terminie, możesz skorzystać z usługi Call-Back wypełniając i wysyłając do nas i prosty formularz z naszej strony internetowej.

Składanie zamówień

  • Kupowanie
Wybrane sprzęt kupisz u nas łatwo i szybko. Kliknij ikonę koszyka w tabeli wyświetleń lub przycisk "Do koszyka" w oknie produktu, a wybrany przez Ciebie produkt zostanie dodany do Twojego koszyka zakupów.

Jeśli chcesz rozpocząć finalizację zamówienia przejdź do "Twojego koszyka" i zaloguj się lub, jeśli jesteś nowym uzytkownikiem - zarejestruj się. Następnie przejdziesz do okna "Przygotowanie koszyka" w którym ostatecznie będziesz mógł określić liczbę sztuk lub usunąć produkt(y). Naciskając kolejno "Przejdź dalej" będziesz mógł wybrać dane do faktury i wysyłki, rodzaj płatności, formę dostawy wraz z usługami dodatkowymi i ewentualnie określić inne dodatkowe parametry dostawy.

Wybierając płatność przelewem należność za przesyłkę uiszczasz na podstawie faktury pro-forma przesłanej do Ciebie mailem lub faxem. Przesyłkę skompletujemy i wyślemy niezwłocznie po stwierdzeniu wpływu na nasze konto lub po przesłaniu nam potwierdzenia przelewu (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).

Po wybraniu zakupów na raty jako formy płatności skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Sprzedaży Ratalnej w sprawie wstępnej weryfikacji i zakresu wymaganych dokumentów.

Wkrótce po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub prześlemy do Ciebie mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. W przypadku drogich artykułów lub towarów sprowadzanych indywidualnie na zamówienie z zagranicy może się zdarzyć, że będzie dodatkowo wymagana przedpłata w wysokości określonej telefonicznie przez pracownika Działu Realizacji, płatna przelewem na podstawie faktury pro-forma.

  • Łączenie zamówień
Żeby zminimalizować koszty przesyłki zamiast składać zamówienia na pojedyńcze produkty, warto wszystkie produkty dodać razem do koszyka i złożyć jedno łączne zamówienie. Jeśli złożyłeś już w naszym sklepie zamówienia, które są w trakcie realizacji, teraz zaś składasz następne, możesz przyłączyć te zamówienia. Nasz system automatycznie dołączy kolejno wpływające zamówienia do tych, które są już w trakcie realizacji. W ten sposób zmniejszamy koszt dostawy - opłata kurierska będzie doliczona do rachunku tylko raz.

Połączone zamówienia wyślemy do Ciebie razem, gdy będzie gotowe ostatnie z nich. Pamiętaj jednak, że nasz system komputerowy nadal traktuje je jako osobne zamówienia, które mogą różnić się od siebie np. formą płatności. Dlatego pamiętaj, że jeśli jeden z zamówionych towarów miał określoną formę płatności przelewem wysyłka wszystkich towarów będzie wstrzymana do czasu, gdy należność za ten towar nie wpłynie na nasze konto. Proponujemy, aby należności wszystkie zamawiane towary wchodzące w skład zamówienia łączonego były płacone w ten sam sposób.

  • Podział zamówienia
Ponieważ czas realizacji zamówienia może być różny w przypadku poszczególnych towarów, Twoje zamówienie może obejmować zarówno towary, które możemy wysłać natychmiast, jak i takie, na które trzeba będzie trochę poczekać. Dlatego by zminimalizować koszty dostawy (tylko jednorazowa opłata), wstrzymujemy wysyłkę do chwili skompletowania zamówienia. Wydłuża to jednak czas oczekiwania. Jeśli szczególnie zależy Ci na szybkim dostarczeniu wcześniej dostępnych urządzeń, możesz swoje zakupy podzielić. Biorąc pod uwagę czas realizacji zamówienia, wybierz produkty, które gotowe będą wcześniej. Potem złóż następne zamówienie, obejmujące towary o dłuższym czasie realizacji. Sposób dzielenia zamówienia możesz również omówić i ustalić z naszym handlowcem.

  • Anulowanie zamówienia
Jeśli będziesz chciał wycofać złożone zamówienie, możesz to zrobić tylko telefonicznie dzwoniąc pod numer: (71) 780 7700. Pamiętaj! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Ciebie wysłane.

Płatność

  • Za pobraniem
Za przesyłkę zapłacisz przy odbiorze kurierowi. Wybierając tą formę płatności za zamówione towary płacisz dopiero w momencie dostarczenia do Ciebie zamówienia.

  • Przelewem
Wybierając tę formę płatności, Twoje zamówienie zostanie skompletowane i wysłane do Ciebie niezwłocznie po stwierdzeniu wpływu należności na nasze konto lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu faksem lub mailem. Zachęcamy do wybierania tej formy płatności ze względu na niższe koszty wysyłki. Tą formę płatności często wybierają nasi stali klienci, którzy zaufali już naszej firmie i nie chcą nosić przy sobie gotówki.

Płatność przelewem jest niezbędna przy zamówieniach, dla wartość jednej paczki przekracza kwotę 3000 Euro, oraz w przypadku przesyłek międzynarodowych.

  • Raty
Oferujemy możliwość zakupów na raty w systemie sprzedaży ratalnej firmy Lukas. Wybierając tą formę płatności składasz zamówienie i czekasz na kontakt pracownika Działu Sprzedaży Ratalnej, który poinformuje Cię o dalszej procedurze postępowania i wymaganych dokumentach. Ogólne zasady sprzedaży ratalnej przedstawione są w menu na stronie głównej w zakładce "Raty".

  • Kartą kredytową
W chwili obecnej akceptujemy płatności kartami Visa oraz MasterCard. Twoje zamówienie zostanie skompletowane i wysłane do Ciebie niezwłocznie po stwierdzeniu poprawnej autoryzacji karty.

Dostawa

  • Czas realizacji
Ogólna dostępność poszczególnych produktów jest określona w oknie produktu. Jednak potwierdzając zamówienie określamy dokładnie termin, w realizacji zamówienia. Należy pamiętać, że większość naszych dostawców nie pracuje w soboty i niedziele, wobec czego zamówienie złożone w piątek wieczorem, w sobotę czy niedzielę zostanie skierowane do realizacji dopiero w poniedziałek rano. Większość towarów przez nas oferowanych wysyłamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych. Na niektóre trzeba będzie poczekać nieco dłużej: np. 7 lub nawet 14 dni.

Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Na czas po jakim paczka trafi do Twoich rąk składa się czas realizacji i czas, jaki jest potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki pod wskazany przez Ciebie adres. termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.

  • Opłata za przesyłkę
Szczegółowa tabela opłat
  • Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, sprawdzone i objęte gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz, że przesłany towar jest niezgodny z Twoim zamówieniem, odeślij go z powrotem jak najszybciej. Koszty związane z odesłaniem zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Podobnie nie musisz się martwić, jeśli zamówiony przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu w transporcie podczas dostawy realizowanej przez firmę kurierską. W takim przypadku w obecnosci kuriera mależy spisać "protokół reklamacji" i tym samym transportem odesłać towar do nas. W obydwu przypadkach bezzwłocznie skontaktuj się z nami i poinformuj powstałym zdarzeniu.

Wszystkie wysyłane od nas przesyłki są ubezpieczone. Uszkodzony produkt bezzwłocznie wymienimy na nowy, pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

INFOLINIA:71 780 77 77
8:00-18:00
Nowy Klient
Twój koszyk

Brak produktów w koszyku

Przechowalnia

Brak produktów w przechowalni

Twoje oferty specjalne

Brak ofert specjalnych

Nasi partnerzy
Obsługiwane formy ePłatności
Raty w Santander Consumer Banku
Ostatnio oglądane

W tym miejscu pojawi się lista ostatnio oglądanych przez Ciebie produktów.
Do tej pory nie obejrzałeś jeszcze szczegółów żadnego produktu.